Επίσκεψη του κ. Πνάκα Πέτρου στο Δημοτικό Σχολείο Νέων Πόρων


Ολοκληρώθηκε και η δεύτερη ημέρα των αγώνων του Final Four Παγκορασίδων αγωνιστικής περιόδου 2025-2026.
|
ΗΜΕΡ/ΝΙΑ |
ΓΗΠΕΔΟ |
ΩΡΑ |
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ |
|
||||
|
ΤΕΤ. 27/5/2026 |
ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ |
18.30 |
ΦΙΛ/ΚΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ |
– |
Ε.Α. ΛΑΡΙΣΑΣ |
0-3 |
||
|
ΤΕΤ. 27/5/2026 |
ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ |
20.30 |
ΑΟ ΦΟΙΒΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ |
– |
Γ.Σ. ΤΥΡΝΑΒΟΥ |
3-0 |
||
|
ΗΜΕΡ/ΝΙΑ |
ΓΗΠΕΔΟ |
ΩΡΑ |
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ |
|
|
|||
|
ΠΕΜΠ.28/5/2026 |
ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ |
18.30 |
Γ.Σ. ΤΥΡΝΑΒΟΥ |
– |
ΦΙΛ/ΚΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ |
3-1 |
||
|
ΠΕΜΠ.28/5/2026 |
ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ |
20.30 |
Ε.Α. ΛΑΡΙΣΑΣ |
– |
ΑΟ ΦΟΙΒΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ |
2-3 |
||
|
ΗΜΕΡ/ΝΙΑ |
ΓΗΠΕΔΟ |
ΩΡΑ |
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ |
|
|
|||
|
ΠΑΡ.29/5/2026 |
ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ |
18.30 |
Ε.Α. ΛΑΡΙΣΑΣ |
– |
Γ.Σ. ΤΥΡΝΑΒΟΥ |
|
||
|
ΠΑΡ.29/5/2026 |
ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ |
20.30 |
ΦΙΛ/ΚΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ |
– |
ΑΟ ΦΟΙΒΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ |
|
||
Με μεγάλη επιτυχία το Final 4 Μεικτού Ενηλίκων Βόλεϊ στην Ιτέα
Με έντονο αγωνιστικό παλμό, όμορφες στιγμές και υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού ολοκληρώθηκε το Final 4 Μεικτού Ενηλίκων Βόλεϊ, που πραγματοποιήθηκε στην Ιτέα το Σαββατοκύριακο 23–24 Μαΐου 2026, συγκεντρώνοντας αθλητές, φιλάθλους και φίλους του βόλεϊ σε μία ξεχωριστή διοργάνωση.
Οι ομάδες που συμμετείχαν πρόσφεραν δυνατές αναμετρήσεις, αγωνιστικότητα και εξαιρετικό θέαμα, αποδεικνύοντας τη συνεχή ανάπτυξη και τη δυναμική του μεικτού βόλεϊ ενηλίκων. Η διοργάνωση κύλησε σε εξαιρετικό κλίμα, με έντονο φίλαθλο ενδιαφέρον και άψογη συνεργασία όλων των εμπλεκομένων.
Μετά από συναρπαστικούς αγώνες, η τελική κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής:
🥇 Γ.Σ. Άτλαντας Καρπενησίου – Πρωταθλητής Final 4
🥈 Α.Σ. Διονύσου Αμφίκλειας
🥉 Αθλητικός Σύλλογος Ιτέας
🏐 Α.Σ. Ασκληπιός Τρικάλων
Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν σε όλες τις ομάδες για τη συμμετοχή, την αγωνιστική παρουσία και το αθλητικό πνεύμα που επέδειξαν καθ’ όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης. Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει στους συνδιοργανωτές, τους εθελοντές και όσους συνέβαλαν στην επιτυχημένη διεξαγωγή του Final 4.

Μετά από δύο εβδομάδες προετοιμασίας στην Λάρισα, η Εθνική γυναικών μπαίνει σε ρυθμούς φιλικών αγώνων και θα υποδεχθεί στο κλειστό της Νεάπολης το τριήμερο 27-29 Μαΐου την Εθνική ομάδα της Ουγγαρίας.
Οι αγώνες θα ξεκινήσουν στις 19.00 και η είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη.
Στη προετοιμασία έχουν κληθεί οι παρακάτω αθλήτριες:
Ακραίες
Έλενα Μπάκα
Ευφροσύνη Μπακοδήμου
Ελπίδα Τικμανίδου
Μαρία Τσιτσιγιάννη
Ασημίνα Νικολογιάννη
Γεωργία-Λούλα Αγγελοπούλου
Μαρία Κλέπκου
Σταματία Κυπαρίσση
Πασαδόροι
Λαμπρινή Κωνσταντινίδου
Ευαγγελία Τάνη
Έλενα Καρακάση
Ελισάβετ Ηλιοπούλου
Διαγώνιες
Μάρθα Ανθούλη
Φερονίκη Ζιώγα
Στυλιανή Γκιούρδα
Κεντρικές
Ειρήνη Χατζηευστρατιάδου
Μαρκέλλα Παπαγεωργίου
Αριστέα Τοντάι
Νίκη Απλαδά
Αριάδνη Καθάριου
Λίμπερο
Γεωργίνα Αντωνακάκη
Ευαγγελία Τουλγαρίδου
Μαρία Καραμπάση
Το προπονητικό επιτελείο αποτελείται από τον ομοσπονδιακό προπονητή Απόστολο Οικονόμου, τους άμεσους συνεργάτες του Χάρη Σκουτελάκο, Θάνο Τερζή, Δημήτρη Αρτακιανό τιμ μάνατζερ ο Γιάννης Πριόβολος, στατιστικολόγος ο Στέφανος Μανιώτης, γυμναστές ο Λεωνίδας Χριστακίδης και ο Γιώργος Παπαϊωάννου και φυσιοθεραπευτές ο Ξενοφών Βλασσόπουλος και ο Θοδωρής Νιανιάκας.
Η Εθνική μας Ομάδα Γυναικών θα δώσει στην Λάρισα τρεις διεθνείς φιλικές αναμετρήσεις απέναντι στην Εθνική Ομάδα της Ουγγαρίας, στο Κλειστό Γυμναστήριο Νεάπολης, στις 27, 28 και 29 Μαΐου 2026 με ώρα έναρξης: 19:00.
Η παρουσία όλων μας στις εξέδρες αποτελεί σημαντική στήριξη για την Εθνική μας ομάδα. Καλούμε όλα τα σωματεία της ΕΣΠΕΚΕΛ, αθλητές, αθλήτριες, προπονητές, παράγοντες και γονείς να δώσουν δυναμικό «παρών» και να στηρίξουν με τη φωνή και την παρουσία τους τις διεθνείς μας αθλήτριες.
Η είσοδος θα είναι ελεύθερη για όλους.

|
ΗΜΕΡ/ΝΙΑ |
ΓΗΠΕΔΟ |
ΩΡΑ |
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ |
|
||||
|
ΤΕΤ. 27/5/2026 |
ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ |
18.30 |
ΦΙΛ/ΚΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ |
– |
Ε.Α. ΛΑΡΙΣΑΣ |
|
||
|
ΤΕΤ. 27/5/2026 |
ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ |
20.30 |
ΑΟ ΦΟΙΒΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ |
– |
Γ.Σ. ΤΥΡΝΑΒΟΥ |
|
||
|
ΗΜΕΡ/ΝΙΑ |
ΓΗΠΕΔΟ |
ΩΡΑ |
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ |
|
|
|||
|
ΠΕΜΠ.28/5/2026 |
ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ |
18.30 |
Γ.Σ. ΤΥΡΝΑΒΟΥ |
– |
ΦΙΛ/ΚΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ |
|
||
|
ΠΕΜΠ.28/5/2026 |
ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ |
20.30 |
Ε.Α. ΛΑΡΙΣΑΣ |
– |
ΑΟ ΦΟΙΒΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ |
|
||
|
ΗΜΕΡ/ΝΙΑ |
ΓΗΠΕΔΟ |
ΩΡΑ |
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ |
|
|
|||
|
ΠΑΡ.29/5/2026 |
ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ |
18.30 |
Ε.Α. ΛΑΡΙΣΑΣ |
– |
Γ.Σ. ΤΥΡΝΑΒΟΥ |
|
||
|
ΠΑΡ.29/5/2026 |
ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ |
20.30 |
ΦΙΛ/ΚΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ |
– |
ΑΟ ΦΟΙΒΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ |
|
||
|
ΗΜΕΡ/ΝΙΑ |
ΓΗΠΕΔΟ |
ΩΡΑ |
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ |
||
|
ΣΑΒ. 23/5/2026 |
ΙΤΕΑΣ |
18.00 |
Γ.Σ. ΑΤΛΑΝΤΑΣ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ |
Α.Σ. ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ ΤΡΙΚΑΛΩΝ |
Α |
|
ΣΑΒ. 23/5/2026 |
ΙΤΕΑΣ |
20.00 |
Α.Σ. ΙΤΕΑΣ |
Α.Σ. ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ |
Β |
|
ΗΜΕΡ/ΝΙΑ |
ΓΗΠΕΔΟ |
ΩΡΑ |
ΜΙΚΡΟΣ ΤΕΛΙΚΟΣ |
|
|
|
ΚΥΡ. 24/5/2026 |
ΙΤΕΑΣ |
13.30 |
ΗΤΤΗΜΕΝΟΣ Α |
ΗΤΤΗΜΕΝΟΣ Β |
|
|
ΗΜΕΡ/ΝΙΑ |
ΓΗΠΕΔΟ |
ΩΡΑ |
ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΕΛΙΚΟΣ |
|
|
|
ΚΥΡ. 24/5/2026 |
ΙΤΕΑΣ |
15.30 |
ΝΙΚΗΤΗΣ Α |
ΝΙΚΗΤΗΣ Β |
|

Ο πρόεδρος της ΕΣΠΕΚΕΛ κ. Αστέριος Πατσιαούρας και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου εκφράζουν τη βαθιά οδύνη και την ειλικρινή τους θλίψη για την απώλεια του προέδρου του Συνδέσμου Ελλήνων Προπονητών Πετοσφαίρισης, Γιώργου Σαμαρά, ο οποίος έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 64 ετών.
Η είδηση της απώλειάς του σκόρπισε βαθιά συγκίνηση και ανείπωτη θλίψη στην οικογένεια της ελληνικής πετοσφαίρισης. Ο Γιώργος υπηρέτησε με αφοσίωση, ήθος και υψηλό αίσθημα ευθύνης το άθλημα που αγάπησε, προσφέροντας πολύτιμο έργο στην ανάπτυξη και την πρόοδο της προπονητικής κοινότητας, αφήνοντας ανεξίτηλο αποτύπωμα στον χώρο του βόλεϊ.
Η παρουσία, η προσφορά και η αγωνιστική του διαδρομή θα αποτελούν παρακαταθήκη για τις επόμενες γενιές, ενώ η απουσία του αφήνει ένα δυσαναπλήρωτο κενό στον χώρο της πετοσφαίρισης και σε όσους είχαν την τιμή να συνεργαστούν και να τον γνωρίσουν.
Ο Γιώργος Σαμαράς υπηρέτησε με συνέπεια, ήθος και αγάπη το ελληνικό βόλεϊ και τον χώρο των προπονητών, αφήνοντας το δικό του ξεχωριστό αποτύπωμα στην πετοσφαίριση.
Τα τελευταία χρόνια έδωσε πολύχρονη και σκληρή μάχη με την επάρατη νόσο, την οποία αντιμετώπισε με αξιοπρέπεια, δύναμη και γενναιότητα.
Αφήνει πίσω του την αγαπημένη του σύζυγο Μαρία, τους οικείους του, τους φίλους του και όλη την οικογένεια του ελληνικού βόλεϊ, που τον αποχαιρετά με σεβασμό και συγκίνηση.
Ο Γιώργος Σαμαράς γεννήθηκε στις 12 Μαΐου 1962 και είχε τόπο καταγωγής το Καινούργιο Χωριό Πύλου Μεσσηνίας.
Πριν ασχοληθεί ενεργά με την πετοσφαίριση, έκανε τα πρώτα του αθλητικά βήματα στο ποδόσφαιρο, αγωνιζόμενος στον τοπικό σύλλογο Α.Ο. Τσικλητήρας Πύλου.
Στη συνέχεια αφοσιώθηκε στο βόλεϊ, όπου υπηρέτησε το άθλημα με συνέπεια και πάθος. Ως αθλητής αγωνίστηκε επί οκτώ συναπτά έτη, από το 1978 έως το 1986, στην Α.Ε. Γαλατσίου, της οποίας διετέλεσε αρχηγός, κατακτώντας συνολικά έξι πρωταθλήματα.
Μετά την ολοκλήρωση της αθλητικής του πορείας, ακολούθησε την προπονητική, στην οποία άφησε έντονο αποτύπωμα. Ήταν κάτοχος ανώτατου διπλώματος προπονητή Α’ Κατηγορίας και εργάστηκε με συνέπεια για την ανάπτυξη και την πρόοδο του ελληνικού βόλεϊ.
Σημαντική στιγμή της προπονητικής του καριέρας αποτέλεσε η κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας Γυναικών το 2002 με τον Ζ.Α.Ο.Ν. Κηφισιάς, ενώ το 2010 ανέλαβε την τεχνική ηγεσία της γυναικείας ομάδας της Α.Ε.Κ., οδηγώντας το τμήμα στην άνοδο στην Α1 Εθνική Κατηγορία.
Παράλληλα με την προπονητική του διαδρομή, ο Γιώργος Σαμαράς υπηρέτησε θεσμικά τον χώρο των προπονητών. Διετέλεσε μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Προπονητών Πετοσφαίρισης, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην εκπροσώπηση, την επιμόρφωση και την αναβάθμιση του ρόλου των Ελλήνων προπονητών.
Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η συμβολή του στη διοργάνωση σεμιναρίων και σχολών προπονητών, μέσα από τις οποίες ενίσχυσε την εκπαίδευση, τη γνώση και την κατάρτιση των ανθρώπων που υπηρετούν την ελληνική πετοσφαίριση.
Ο πρόεδρος και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΣΠΕΚΕΛ εκφράζουν τα πιο θερμά και ειλικρινή τους συλλυπητήρια στην οικογένεια, τους οικείους του, καθώς και σε όλη την οικογένεια του ελληνικού βόλεϊ.
Ας είναι η μνήμη του αιωνία.
Η εξόδειος ακολουθία θα τελεστεί στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου Αχαρνών (Μενιδίου), αύριο Τρίτη 19 Μαΐου 2026 και ώρα 13:00.
Παρασκευή 15/5/2026 και Τρίτη 19/5/2026 επίσκεψη του ομοσπονδιακού προπονητή Γούλα Ευθυμίου στο 3o Δημοτικό σχολείο Τρικάλων “Κώστας Βίρβος”.
Η επίσκεψη έγινε στα πλαίσια του προγράμματος της CEV, school project που το υλοποιεί το τμήμα ανάπτυξης της Ε.Ο.ΠΕ και είχε σαν στόχο την επικοινωνία του αθλήματος της πετοσφαίρισης σε μαθητές της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης.
Οι μαθητές-τριες της Δ’, της Ε’ και της Στ’ του σχολείου, παρακολούθησαν video με τις βασικές δεξιότητες και στη συνέχεια εξασκήθηκαν σε αυτές στην αυλή του σχολείου.
Ευχαριστούμε την Διευθύντρια του σχολείου κ. Μπάλια Κων/να και τους καθηγητές Φυσικής Αγωγής του σχολείου κ. Πίτση Μαρία και κ. Καμινάρη Ευάγγελο.
